Seguiment del cas Volkswagen pel RACC

El Grup Volkswagen anuncia que cridarà a reparar 15.000 Golf TDI 2.0 Blue Motion a tot Europa.

El Grup Volkswagen, que durant els darrers mesos ha estat treballant per trobar una solució per reparar els vehicles afectats pel software defectuós que altera les emissions de NOx, ha comunicat públicament que és a punt d’iniciar les reparacions dels primers vehicles. El fabricant alemany ha anunciat que té previst fer una crida a 15.000 propietaris de tot Europa del model Golf TDI 2.0 versió BMT (Blue Motion Technology).

seguiment del cas Volkswagen

El Grup ha comunicat que enviarà una carta als propietaris informant-los del procediment per escollir un servei tècnic VW i demanar cita per a la reparació del seu vehicle. Segons el Grup VW, les autoritats de transport del Govern alemany han comprovat que les intervencions proposades per a aquest model i versió no alteren les prestacions del vehicle ni incrementen els nivells de consum de combustible. Respecte a la resta de models afectats, el Grup VW encara no ha anunciat les solucions tècniques que aplicarà.

El RACC, que des de l’inici ha estat seguint de prop l’evolució del cas, s’ha reunit amb els representants de la marca automobilística a Espanya i amb la Conselleria d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, per traslladar-los la seva posició en defensa dels usuaris i per demanar que les solucions que es prenguin en cap cas representin cap perjudici per als usuaris.

El Club també ha enviat a Munic als seus enginyers per tal de col·laborar amb els principals Automòbils Clubs europeus, incloent l’ADAC, l’Automòbil Club Alemany, en la realització de proves independents que analitzin els efectes als vehicles de les reparacions que el Grup Volkswagen està proposant.

El RACC, d’acord amb la seva vocació d’impulsar una mobilitat respectuosa amb el medi ambient, continuarà fent un seguiment acurat del cas amb la finalitat de disposar de la informació necessària per prendre les accions més adequades en defensa dels drets dels seus socis.

Comments
  1. Rosa Maria Secall Oliach

    Bon día, crec que el Racc tindría que `pendre mesures de tipus legal, demanar responsabilitas econçomiques, posibilitat de cambiar el vehicle, etc.etc com ja estan fent alguns gabinets d.advocats i asosiacions.
    No en tenim prou en que envieu uns ingeniers a Munich…a mí aixó no em beneficía res quan vilgui vendrem el cotxe¡¡¡
    Es funcio vostra vetlla pels interessos del vostres asiciats.
    Sabeu quans vehicles del vostres asociats están afectats??
    Es una informació molt important. Jo soc un dels afectats tinc un Audi Q3 que pasara la ITV i el vull cambiar, com em pot afecta??? al preu de venda.
    Si us plau, feu alguna cosa per resoldre aquesta anomalía que no es menor.
    Gracies, espero la vostra resposta i la informació corresponent
    Rosa Maria Secall Oliach
    soci az201426700

Deixa un comentari